ZUMVU

Lior Nachshon

    ב Picapic, חנות מקוונת להפתיע את ההורים שלך.
    • Picapic
    Menu ×
    Added on 01 July 2020

    מתנות מקוריות שתוכלו להציג למשפחתכם

    01 July 2020

    רובנו בוודאי נגיד שהם שונאים לחלוטין לקנות קניות ליום הולדת ומתנות לחג המולד. זה שאנחנו לא אוהבים מתנה מקורית, נותנים באופן כללי, אבל יש תחושה זו שלעולם לא תדע מה לקנות למשפחה ולחברים. נראה שתמיד חסרים לך רעיונות וכנראה שאינך מספיק יצירתי בכדי להמציא מתנות ייחודיות לכל האירועים. אז איך הכל מסתיים? בדרך כלל אתה קונה את אותם מכשירי מטבח ישנים או דברים משעממים אחרים. ברור שלא כיף לתת או לקבל את הדברים האלה.


    זה נכון כל כך עבור רבים מאיתנו, כולל אותי. כדי להימנע מהתחושה הלא נעימה הזו התחלתי לחפש רעיונות למתנות ליום הולדת לא שגרתיות שיהפכו את האירועים המיוחדים שלי להרבה יותר מעניינים. למעשה, המקום הגדול ביותר לעשות זאת בהחלט הוא האינטרנט. יש לי כבר חבורה של רעיונות מתנה מעולים לפעם הבאה שאצטרך לקנות מתנה.


    לדוגמה, האם ידעת שאתה יכול לתת לחברים או לבני משפחתך שיר שהולחן בצורה מקצועית? שיר שהוא ייחודי לחלוטין ומילים מבוססות על הסיפור שלך על האדם המיוחד הזה. אני חושב שזה רעיון מתנה מבריק ואני כבר יודע שזה יהיה אחי המתנה ביום השנה החתונה השני שלהם.


    יש לי חבר טוב מאוד שמאוד מעריץ שוקולד. אני מתערב שכולנו מכירים לפחות אדם אחד מסוגו. ובכן, אולי נראה כי אין בעיה למצוא מתנה עבורם, אך החלטתי לחפש מתנות מעניינות ויוצאות דופן יותר מאשר קופסת שוקולד פשוטה - מתנה שתהיה מקורית, אך עדיין קשורה לשוקולד.


    loader
    View More